dinsdag 25 maart 2014

De hoogste tijd voor een nieuw bericht


Wauw wat gaat de tijd snel!
Ik zag dat het alweer ruim een maand geleden was dat ik mijn laatste blog had geplaatst.
De hoogste tijd dus om daar iets aan te doen!


De afgelopen maand heb ik zeker niet stil gezeten. 
Ben met veel verschillende dingen tegelijk bezig.
Er zijn namelijke zoveel leuke patronen te verkrijgen,
 waardoor je in een luxe positie terecht komt.
Het liefst wil ik alles te gelijk maken, omdat ik het moeilijk vind om te kiezen,
 maar daar heb ik naast mijn full-time baan
in het ziekenhuis helaas geen tijd voor.


Rond Valentijnsdag kwam ik op meerder blogs super leuke hartjes tegen!
Die moest ik ook echt een keer maken!
Bij deze het eindresultaat
Ik heb er sleutelhangers van gemaakt.
Vond het eventueel ook een leuk idee voor Moederdag!
Ook al duurt het nog even voordat het Moederdag is, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Ben een tijdje bezig geweest om te zoeken naar leuke, niet al te dure knopen.
 Uiteindelijk ben ik bij de Action en de boekvoordeel 
geslaagd
Daar heb ik namelijk deze berg knopen gekocht!
Dus als je opzoek bent naar leuke knopen dan is het zeker een aanrader om is bij deze 
2 winkels te gaan kijken.
 Hier kun je namelijk veel knopen kopen voor weinig geld!

Het patroontje is van Karin aan de Haak.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden! 
Dankjewel voor het lezen en tot snel!






4 opmerkingen: