maandag 11 augustus 2014

Call deken

Op internet kwam ik het al vaak tegen:

Het leek me super gaaf om hier aan mee te doen!
 Helaas waren de deelnemers al een aantal (+/- 20)weken  opweg.
Ik had dus een grote inhaalslag te maken,
wat me niet motiveerde om aan dit grote project te beginnen.
 
Gelukkig was ik niet de enigste die met dit idee rondliep :)
 
Op facebook zag ik een oproep van Chrisje Smet voorbij komen:
 Het leek haar super leuk om aan een Call deken te beginnen
en of er meerdere mensen waren die daar ook zo over dachten.
 
Yes !Super leuk!
Heb me gelijk aangemeld.
 Het is een super gaaf, groot project om te haken :)
ik zie het al helemaal liggen op de bank in ons nieuwe huis! Top!
 
Zie hier de eerste stappen van de deken. 
(idee is afkomstig van: knutsels van jolanda)

De wol die ik gekozen heb is Drops Paris:

Resultaat Week 1: Opgezet met haaknaald 5,5, vervolgens verder gehaakt met naald 5
 
Week 1:
 
Week 2: 

Vanaf nu zal ik proberen om vaker een update te geven over het resultaat tot nu toe :)

Tot snel!

Groetjes Kim

2 opmerkingen:

  1. Mooie blog! gezellig om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ben er helaas minder actief mee dan ik had gewild😊

      Verwijderen